Seniorenfeest voor 130 Senioren in de Haarlemmermeer

Het inmiddels 5e Seniorenfeest dat op 7 april 2019 voor 130 (merendeels eenzame) Senioren uit de Haarlemmermeer werd gehouden is wederom zeer succesvol verlopen.

De Senioren werden door vrijwilligers gehaald en gebracht naar de prachtige versierde feestlocatie, showkas "de Arendshoeve" waar een verrassingsprogramma en een driegangendiner geheel kostenloos werden aangeboden.

Het programma begon om 10:30 uur met een welkomstwoord van de Voorzitter van Rotaryclub Haarlemmermeerlanden, Jaap Dijkman, gevolgd door een toespraak van Wethouder Marjolein Steffens.

Tussen koffie met gebak, een aangeklede borrel en het driegangenmenu werden de gasten vermaakt door tafelgoochelaars en na de maaltijd volgde een muzikale Bingo o.l.v. Rieneke van Nunen, waar leuke prijzen mee te winnen waren.

Bij vertrek kregen alle gasten nog een attentie om mee naar huis te nemen. Om 15:00 uur werden de gasten weer naar huis gebracht. Het geheel werd gerealiseerd door meer dan 50 vrijwilligers.